Що таке CPM?

Що таке CPM? Яка формула його розрахунку? Як використовується CPM в рекламі?

Термін CPM у перекладі з англійської (cost per mille) означає «ціна за тисячу показів» (mille — лат. 1000) — це розрахунок оплати реклами, при якому ціна встановлюється за тисячу показів рекламного блоку, тобто показ банера рекламодавця одній тисячі користувачів, що зайшли на відповідну веб-сторінку.

Вирішивши розмістити в мережі Інтернет медійну чи контекстну рекламу, рекламодавець, насамперед, розраховує бюджет такого замовлення. Адже для замовника важливо бачити, як розподілені кошти для її проведення і з якою результативністю вони використовуються.

Ефективнисть рекланної кампанії базується на кількох показниках, що тісно пов´язані між собою, одним з них і є показник CPM Розрахунок ефективності рекламного продукту в медіапланування базується на кількох показниках, одним з яких є індекс CPM.

Формула розрахунку CPM:

CPM = (повна вартість рекламного замовлення) : (планова кількість переглядів банера на добу) * 1000

Наприклад: Вартість встановлення рекламного контенту на певному сайті коштує $ 5000 на тиждень, при чому відвідуваність сайту за такий же термін (7 днів) складає 200000 користувачів, тому наш показник дорівнюватиме:

CPM= 5000 $ : 200000 * 1000 = 25 $. Тобто 1000 показів банера для замовника обійдуться в $ 25.
Завдяки такому простому розрахунку рекламодавець легко розрахує бюджет рекламної кампанії. Не обов’язково всі 1000 відвідувачів клацнуть на банер. Яка кількість це зробить, залежить лише від самої реклами. Замовник платить лише за перегляд.

Зробити рекламу якіснішою та успішнішою допоможе використання індексів CPM, тобто власник рекламного майданчика надає відомості про стать, вік своїх відвідувачів, що допоможе обрати більш цільову аудиторію, і цей банер буде показано саме їй. Бюджет рекламної кампанії при цьому витрачається більш економно і більш ефективно.

В такому розрахунку є певний нюанс: чим частіше активний користувач бачить оголошення, тим швидше списуються гроші із замовника. Для додаткового аналізу використовується ще один показник — CTR. Використання цих двох величин у поєднанні з глибоким аналізом інформації, що надається певним рекламним майданчиком, повинен принести бажаний результат замовнику.

В такому випадку оплата розраховується або за показником CPM, або за CTR.

Вам також буде цікаво

Обговорення

Социальные комментарии Cackle