Чи випадає волосся від антибіотиків? - AnsWiki
/ / Чи випадає волосся від антибіотиків?

Чи випадає волосся від антибіотиків?

Після операції у мене почало випадати волосся. Сусіди по палаті кажуть, що це від антибіотиків. Чи правда це і як це виправити?

Це правда. Особливо схильні до такої проблемі люди, які і так страждають від випадіння волосся.

Механізм впливу антибіотиків на випадіння волосся досить простий. Як відомо, при використанні антибіотиків дуже часто знищується мікрофлора кишечника (виникає дисбактеріоз), яка є невід’ємною частиною імунітету людини. Внаслідок цього на печінку і нирки створюється додаткове навантаження і вони виводять частину токсинів через пори шкіри.

Оскільки волосся розміщене на шкірі, а пори, через які виводяться токсини, є ні що інше, як волосяна пазуха, у людини з дисбактеріозом посилюється вплив на корінь волоса, приводячи до його омертвіння.

Для зменшення негативного впливу антибіотиків на волосся, скористайтеся наступними порадами:

  • Очистіть організм від токсинів. Для цього потрібно попити якийсь сорбент (наприклад, ентеросгель). Тривалість такого очищення залежить від курсу антибіотиків, які ви приймали.
  • Попийте пробіотики хоча б 7–10 днів.
  • Обов’язково прочитайте уважно інструкції до препаратів і пийте більше води.

На жаль, відновити пошкоджені цибулини волосся, ці препарати не зможуть і все пошкоджене токсинами волосся випаде. Але не турбуйтеся — на їх місці виросте нове Адже навіть після інтенсивної хіміотерапії, волосся, як правило, відновлюється.

Вам також буде цікаво

Обговорення