Що таке CTR?

Що таке CTR? Як його розраховують? Чи є інші розшифровки цієї абревіатури?

Ця абревіатура має походження від англійського Click-through rate, що можна перекласти як «показник клікабельності». Вираховується як відношення кількості кліків на банер, до числа показів цього банеру за певний період часу.

Ось запис у вигляді формули:

CTR = (кількість кліків: кількість показів) * 100%

Наприклад: ваш рекламний блок показаний за добу 50 разів і на нього клікнули 4 рази, то за формулою:

CTR = (4: 50) * 100% = 0,08 * 100% = 8%, тобто показник ефективності банера на цьому сайті становить 8%. Цей показник, по суті, є ККД (коефіцієнтом корисної дії) рекламного контенту.

Абревіатура CTR вимовляється як «сі-ті-ар». За допомогою цього показника можна побачити ефективність будь-якого рекламного контенту, чи рекламної кампанії вцілому. Його можна застосувати взагалі до будь-якого гіпертекстового посилання, що допоможе підвищити ефективність реклами та дослідити уподобання користувачів.

Читайте також: «Підміняється реклама Google!»

Коливання показів CTR в мережі Інтернет зазвичай від 0,01% до 5%. І показник не нижчий за 2% вважається позитивним, і вказує на вірне розміщення реклами. Але при агресивній рекламній політиці CTR можна, на деякий час, підняти до 20–30%, але з часом це значення знизиться до межових середньостатистичних чисел наведених вище.

Чинники, які значно впливають на підвищення CTR:

— банер повинен представляти інтерес для аудиторії (реклама автомобільних шин на чоловічому форумі);
— поєднання шокуючої картинки з агресивним написом (використовується в тизерних мережах);
— підвищений розмір, яскравість та контрастність також змушують привертати увагу;
— використання звуку та анімації зробить рекламу помітнішою, також можна застосувати прийом мерехтіння рамки, але потрібно бути обережним, адже такий контент може набриднути та викликати певну відразу до продукту, що рекламується;
— інтерактивні банери, що реагують на проведення над ними курсору або пропонують міні-ігри створюють підвищений CTR;
— дуже важливим є місце розташування рекламного контенту на веб-сторінці. Бажано, щоб реклама потрапляла відразу на очі при переході на сторінку, в крайньому випадку — закривала собою контент сайту (але тут головне не переборщити, бо користувач просто буде наступного разу шукати інший сайт зі схожою інформацією);
— на останок: чітко сегментуйте користувачів: стать, вік, країна, і т.д., та підбирайте відповідний контент.

Якщо CTR вважається якісною мірою рекламного блоку або рекламного майданчика, то для іміджевої реклами він майже не підходить. В такому випадку користуються іншим показником — CR (conversion rate, рейтинг конверсії), тобто той відсоток користувачів, які не тільки пройшли по посиланню, але і зробили покупку.

Читайте також: «Як викласти додаток в Google play?»

Пам’ятайте, що занадто агресивний банер змусить користувача будь-яким способом позбавитися набридлого контенту: перезавантаження сторінки (рефреш) або клік по банеру з моментальним закриттям сайту рекламодавця. Тобто він буде сподіватися, що цей банер зникне, чи зміниться на більш нейтральний. А маркетологи будуть вам звітувати про вдалу рекламну кампанію.

Інші інтерпретації абревіатури CTR:

— CTR (релігія) (від англійського Choose the Right — «вибирай істину») — абревіатура слогану Церкви Ісуса Христа;
— Crash Team Racing — відеогра для PlayStation, розроблена Naughty Dog;
— CTR (авіація) — зона польотів контрольована диспетчером, як правило в районах аеропортів.

Вам також буде цікаво

Обговорення